Resto van Harte
Lelystad

Met leden van de KBO eten bij Resto van Harte

logo resto van harte Onze afdeling KBO-Lelystad is toegetreden als begunstiger tot de Club van 100. Enerzijds omdat wij Resto van Harte een warm hart toedragen omdat het een geweldig initiatief is en anderzijds omdat wij binnen onze afdeling ook veel leden hebben die vaak de maaltijd alleen nuttigen en we daarom uitnodigen voor een gezamenlijke maaltijd.

Resto van Harte biedt ook alleenstaanden de mogelijkheid om eens in de week een maaltijd tegen een zeer gereduceerde prijs aan te bieden. Het gezamenlijk eten kan veel meer bieden dan met een paar mensen aan tafel te zitten. Er kunnen leuke contacten ontstaan om samen meer leuke dingen te ondernemen.

Deze organisatie bestaat hoofdzakelijk uit vrijwilligers die als hulpkok of als gastheer/vrouw hun uiterste best doen om u een gezellige en waardevolle avond te bieden. Geregeld is er ook entertainment of informatieve bezigheid. Resto van Harte kan uitsluitend dit diner tegen deze gereduceerde prijs aanbieden als er voldoende begunstigers zijn. Wij zij blij dat we hier nu ook deel van uit maken.

Met de organisatie Resto van Harte hebben wij een mooie afspraak kunnen maken bij ons toetreden tot de Club van 100. Eens per twee maanden mogen wij 20 plaatsen reserveren voor onze leden die tegen betaling van € 7,00 (prijs medio 2023, u betaalt aan de deur) een 3-gangen maaltijd kunnen genieten. Wij denken dat wij een aantal KBO-leden hiermee een groot plezier doen.

Resto van Harte
Wijkcentrum Zuiderzee
Waddenlaan1, Lelystad
Inloop vanaf 17.30 uur, aanvang diner 18.00 uur

Door middel van onderstaand formulier kunt u zich aanmelden.
Bellen mag ook -> Michiel de Graaff: 0320 -847105

KBO leden eten bij Resto van Harte

Door invulling van dit formulier meldt u zich aan voor deelname aan een 3-gangendiner bij Resto van Harte. Het aantal plekken voor de KBO is beperkt: vol = vol. Daarom ontvangt u van ons een bevestigingsmail als u aan de gewenste activiteit kunt deelnemen. Indien u door omstandigheden moet annuleren dan kan dat tot 48 uur vooraf. Daarna wordt de prijs van het diner toch bij u in rekening gebracht.

verstuur

Vul uw gegevens in en klik op verstuur. Uw eigen mailprogramma opent; de door u ingevulde gegevens staan in een mail u kunt de mail vervolgens verzenden.